Veelgestelde vragen 2017-10-22T22:51:17+00:00
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht? 2017-10-23T03:24:07+00:00

GenderTalent neemt iedere klacht zeer serieus. In ons klachtenreglement kun je lezen waar je terecht kunt.

Ik woon (te) ver weg van jullie coachlocaties. Doen jullie ook aan coaching op afstand of e-coaching? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Jazeker! Onze coaches werken op de manier die voor jou het beste werkt – op locatie, telefonisch of via Skype / Whatsapp / chat.

Zijn jullie coaches zelf trans personen? 2017-10-23T03:24:05+00:00

De coaches van GenderTalent zijn of trans persoon, of hebben zeer veel ervaring in het werken met genderdiversiteit.

Ik doe een onderzoek naar trans personen en/of genderdiversiteit, kunnen jullie daarbij helpen? 2017-10-23T03:24:06+00:00

We steunen veel onderzoeken. E-mail naar support@gendertalent.nl met een korte omschrijving van jouw onderzoek en wat de rol van GenderTalent zou kunnen zijn, dan gaan we kijken wat we kunnen betekenen.

Hoe kan ik doneren aan de stichting? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Alle steun is welkom. Als je financieel wil bijdragen, kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 085 303 7836

Ik wil de stichting helpen, hoe kan ik dat het beste doen? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Wat fijn dat je wil bijdragen! We hebben altijd behoefte aan mentoren. Ook zoeken we regelmatig ambassadeurs en nieuwe medewerkers. Bekijk onze vacatures om de mogelijkheden te ontdekken. Heb je een ander idee of staat er geen geschikte vacature bij? Neem dan contact met ons op.

Ik wil wat meer informatie ontvangen, kan dat? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Natuurlijk, je kunt eerst even bellen naar ons algemene nummer (085 303 7836), of een e-mail met je vraag sturen naar support@gendertalent.nl.

Kan ik vacatures via jullie aanbieden? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Jazeker – als jouw organisatie een veilige werkomgeving aanbiedt voor trans personen kunnen vacatures via ons verspreid worden. We zouden dan ook graag in contact met je komen.

Wat zijn jullie coachlocaties? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Onder support > locaties vind je een overzicht van onze coachlocaties. Daarnaast komen coaches ook bij je thuis of ben jij bij hen van harte welkom.

Waar in Nederland bieden jullie coaching aan? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Wij werken landelijk en bieden dus in heel Nederland onze diensten aan.

Hoe lang duurt een traject? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Dat is geheel afhankelijk van de behoeften van de persoon en de situatie. Hierdoor varieert de trajectduur van enkele maanden tot langdurige begeleiding.

Kan ik zelf een coach kiezen? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Het belangrijkste is dat er klik is tussen jou en een coach. Na de aanmelding zullen we je dan ook zo goed mogelijk proberen te matchen, waarbij we rekening proberen te houden met jouw voorkeuren.

Met welke gemeenten hebben jullie een overeenkomst? 2017-10-23T03:24:06+00:00

Bij ‘Partners’ zie je een overzicht van de gemeenten waar we voor werken. Staat jouw gemeente er niet bij, maar wil je wel coaching via GenderTalent? Neem dan contact met ons op, dan gaan we de mogelijkheden onderzoeken.

Waar worden de diensten van GenderTalent van betaald? 2017-10-23T03:24:06+00:00

GenderTalent heeft overeenkomsten het UWV, een groot aantal gemeenten en ontvangt subsidie vanuit het Ministerie van OCW. Hierdoor kunnen we onze diensten aanbieden aan mensen die een uitkering ontvangen. Indien iemand voldoende inkomsten heeft worden trajecten vaak particulier bekostigd, of door een werkgever betaald.

Ik heb niet genoeg geld om zelf coaching te betalen. Is het toch mogelijk om coaching via GenderTalent te krijgen? 2017-10-23T03:24:07+00:00

De kosten van de diensten die GenderTalent aanbiedt zijn inkomensafhankelijk. Per aanmelding bekijken we wat mogelijk is. Neem dus altijd contact met ons op, zelfs als heb je geen inkomen

Hoeveel kost coaching via GenderTalent? 2017-10-23T03:24:07+00:00

De kosten van de diensten die GenderTalent aanbiedt zijn inkomensafhankelijk. De kosten verschillen dus per persoon.